Fredvikafestivalen

Ung i Gjøvik deler ut gratis festivalpass til Fredvikafestivalen 2024!

I år arrangeres Fredvikafestivalen 28. - 29. juni, o Gjøvik kommune har kjøpt inn noen festivalpass som vi i Ung i Gjøvik skal fordeles gratis på ungdommene i kommunen. Møt opp på Ungdommens hus i kveld (torsdag 27.juni) mellom kl. 14:00-21:00 for å få sjansen til å motta et festivalpass! Vi har et begrenset antall festivalpass så det er lurt å møte opp tidlig.

Festivalpasset gjelder begge dagene.

Aldersgrense: Ungdomsskoleelever i Gjøvik kommune (skoleåret 2023/2024)

Førstemann til mølla!

Ungdom møter sammen med foresatte på Ungdommens hus, torsdag mellom kl. 14 - 21 for å skrive under på samtykkeskjema og hente ut sitt festivalpass. Foresatte har selv ansvar for ungdommene sin deltagelse på festivalen, så det er avgjørende at foresatte blir med og signerer samtykkeskjemaet hos oss for at ungdommen skal få utdelt festivalpass.