Webinar - koordinator og IP

Statsforvalteren i Innlandet inviterer til webinar:

Hvordan kan bruk av koordinator og IP være verktøy i utvikling av gode pasientforløp og bærekraftige tjenester?

Tema:

  • Koordinerte og planlagte tjenester reduserer dobbeltarbeid, gir mer oversikt i overganger mellom tjenester og gir en større pasient- og pårørende tilfredshet
  • Overordnede føringer og lovkrav opp mot nasjonale føringer om bærekraftige tjenester og pasientrettigheter
  • Hvordan gode koordinatorer kan bidra til god pasientoppfølging og gode forløp pasientforløp og rehabilitering i kommunen

 

Med forbehold om endringer i programmet
Klikk her for å se til enhver tid oppdatert program

Målgruppe

  • Alle som jobber i helse og omsorgstjenesten og andre i kommunen som er interesserte i temaet

Forelesere

  • Elisabeth Arntzen, lege og mer enn 35 års erfaring fra ulike typer samarbeidsmodeller, pasientsikkerhet, brukermedvirkning og forsvarlighet i flere nivåer av helsetjenestene
  • Gry Akre og Lise Holter Andreassen, rådgivere, koordinerende enhet i Hamar kommune
     

Trykk her for å komme til teams-lenken

Ingen påmelding nødvendig. Klikk på linken å delta på teams. 

 

Dato
11. september 2024
Tid
11:30 - 13:00
Sted
Digitalt via Teams

Spørsmål? 

Ta gjerne kontakt hvis du lurer på noe i kurskalenderen.

Det finnes også en e - læring på Kompetansebroen om IP og koordinatorrollen - varighet ca. 2 timer: Klikk her for å komme til kurset

Mari Aasen: tlf.  95 16 73 77 
mail: mari.aasen@gjovik.kommune.no

Prestekrager - Klikk for stort bilde Privat: MAA

 

 

Arrangør

Statsforvalteren i Innlandet